Jag fick till slut ett mejlsvar från vår mejlleverantör Loopia. Jag har krävt kompensation samt en förklaring.
Till svar fick jag nedanstående mejl som avslutas med att jag kan "laika" dem på Facebook. Jag gillar inte Loopia just nu!
"Hej Niklas,
Den information vi har gällande denna störning är den som finns att läsa på http://www.driftbloggen.se/
Det är för närvarande många som försöker att besöka driftbloggen, och därför kan det vara svårt att komma in på sidan. Vänligen försök att besöka sidan igen lite senare så borde den fungera.
Just nu kan vi inte svara på när driftstörningen är avklarad. Vi uppdaterar Driftbloggen så snart mer information finns tillgänglig.
Kompensationen är reglerad i våra avtal som du kan läsa på https://www.loopia.se/pdf/loopia_allmanna_villkor.pdf. Kompensationen är i förhållande till tidslängden då tjänsten inte fungerar.
Vi återkommer till er gällande kompensation när detta är löst.
Var god bevara historiken när du besvarar det här meddelandet.
--
Med vänlig hälsning
Linus S
Support, Loopia AB
Tfn: +46 (0)21 12 82 22 - Fax: +46 (0)21 12 82 33 - www.loopia.se
- Har du synpunkter på vår support?
- Besök då gärna https://support.loopia.se/enkat
- Gilla och följ oss på - www.facebook.com/loopia - www.twitter.com/loopia
|